![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0zH6eTs9O-sAHZdw4UhX2P6vJ9klXZW81bzQDNCrSvDv4dk6MTeAQuEHmPg5ktJqokxrl3xLm83wz-SjSy7Sq8gWSWW1rA0BM4TxMAIF3htiBKsqZZnmD8lsF8cGfH8dybIf-lFCs5Og/s200/IMAG0172-1.jpg)
Nyomod a pedált, és érzed, ma reggel könnyebb. Rányomsz párat, már húsz felett a kilométeróra, a váltó is csak 2/7-ben van. Pár napja tizenöttel alig bírtad tolni magad alatt a vasat, most meg érzed, hogy lazán menne a harminc. A víz ugyanúgy folyik rajtad, ráadásul melegebb van, de kit érdekel! Zakatol odabent a pumpa, adrenalin áraszt el, és arra sem kell koncentrálnod, hogy hányas fokozatban kényelmes a tekerés. Egyszerűen megy és kész.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEcxHOlES5EDxoo3f9_x6jTzCfIHX2YaKgM2Ea9v7gTLpl3bHhyphenhyphenCcBHqIZKWnfVKFnc3hZalawAA28vwNrCqUQz_B3UJvZgMlc5kYFfCJ15XS9LcSQ8mAWk_oyU2pBb6Pnd5G7KTXLp3I/s200/IMAGE_181.jpg)
Az időváltozásoknak és talán a tekeréshez kevés folyadékbevitelnek is volt köszönhető, hogy szenvedtem a bicajon az elmúlt hetekben, de ennek vége! :) Az idő is végre nyári, és a sejtek sem szomjasak. A szokásos napi kétszer tíz kilométer táv lakástól munkahelyig és vissza valahogy más volt végre, olyan, mint régen. Az autók ugyanúgy büdösek, a lámpák ugyanúgy pirosak, a kereszteződések ugyanott vannak, és orbitális rekordot sem tekertem, de egyszerűen könnyebb volt beletolni a gépbe a szokásost. A cél előtt ott van a Montevideo utcában egy frankó emelkedő, az is könnyen ment, kényelmes volt tizenöttel fellihegnem magam. Utána helyrehozás, szanoma-konformmá varázsolás a bicajosoknak fenntartott öltöző egyik zuhanyfülkéjében (lájkolom, mert máshol még öltöző sincsen). Még egy órát ég utána az arcom, ami emlékeztet arra, hogy mozogtam egy jót. A meló is jobban megy, úgy kell magam hazarugdosnom, hogy irány a család. A visszaút is sokkal könnyedebb a délutáni, bogarasra fülledt városban.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfO4hUxHFQ3JgBc1eqrqEMZEVomIa71TpIvIRjZSPY-7HD6uWLzVdNBV8XQ4kGMsLmTOnXnUzwlWATivuF5BoXZ3fUj1e3tiqRaS4fv05owK_7fo1PW1jSoWKdtWGLvcguWBxEhlU-pbTX/s640/K%C3%A9p+2.png)
A ma reggeli átlag 16,8 km/h - látható, ahogy egyre jobban felébredek az út 2 felén.
Szinte sík a terep, a végén van egy kis levezető emelkedés.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIT2mD4-LaY2gKhQEe3VNOgZjwSZZQi5aw9dJweuJxttEh8iRJNIvheP_O2YzRjNYUbmCkpVnA2bUH6O01sO3nhRFVV7-PalpUBNQLe_opiB5k2fi008afwN8QkDW0epWTI9J8pBGJMTJK/s200/K%C3%A9p+3.png)
Nem, nem a Szentendrein tekerek, hanem mellette, a HÉV sínek mögött (klikk a jobb oldali képre). Azért vettem nem
szitibájkot, mert szeretem szétrázatni magam a köveken, jobban bírom, mint a szmogot. Sziklát azért nem mászok a géppel, de a murvás út jöhet. Ha olyan jó a közérzetem, mint a fent leírtak, itt is megy a húsz kilométer per óra. Ilyenkor én megyek el mások mellett. A befáradós napokon meg olyan, mintha defektet kaptam volna, húznak el két keréken a többiek.
Nem cél a száguldozás. Legalábbis velem nem fog senki versenyezni. :) A bringából és magamból a max harmincat tudtam kihozni és tartani sík terepen nulláról. De minek? A 3/7 váltó és a lábazatom nem erre való, hanem arra, hogy ha már mozgok, élvezzem is. ...és ez a könnyen húsz felett nekem az, ami feldob, és kényelmes. :)
A tracklogot a Garmin Oregon 550 GPS-em húzza. :-)
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése