
Az alábbi képeken jól látható, hogy például iGO futás közben az akkura menő teljesítmény kisebb, hiszen mag a gép azért elszív a bemenőből. Így iGO-val az autóstöltőről az akku 1979 mW-t tud felvenni, míg iGO kikapcsolással, GPS működés nélkül 2186 mW-t.
Amint kihúzom az autóstöltőt, az akkuról felvett teljesítmény 1867 mW, míg iGO nélkül, kikapcsolt GPS-vevővel 634 mW. Szóval töltőn a nagyobb szám a jobb, töltő nélkül a kisebb. Hiszen töltőn a nagyobb érték azt jelenti, hogy rendesen megy bele a delej, míg akkuról ha túl nagy az érték, akkor valami zabál rendesen.
Ne vonjuk ki a töltött és nem töltött értékeket egymásból, mert semmi értelme. Ugyanis a töltő nem áramgenerátoros, és az akku sem ideális akkumulátor, így nem kapjuk meg az iGO és a GPS fogyasztását belőle. Csak azt kapjuk meg, hogy képes-e a PDA tölteni és GPS-t működtetni egyszerre. Ugyanis ha töltés közben a teljesítmény érték előtt nem lesz "+" jel, akkor tuti nem elég a töltés a gépnek. Ha van "+" jel, de mondjuk csak "+ 100 mW", akkor éppen nem merül az akku.
Figyelem! A "mA" beállítás esetén teljesen más értékeket látunk, így ~1000 mW esetén körülbelül ~250 mA lesz kiírva. Mivel 4,2 V-os az akku, azaz U[V]=P[mW]/I[mA] képlettel visszaszámolható, hogy tényleg annyi-e. Azaz ha 3,5 V-t vagy kevesebbet kapunk, akkor vagy nagyon le van merülve az akku, vagy már rossz, vagy nem jól számoltunk valamit.
A HomeScreen PlusPlus programhasználata után ha elkezd fagyni a géped, akkor ne csodálkozz. Néha összeakad például a HTC Home today plugin-nel, vagy mit tudom én mivel. Mindenesetre nekem bejött, kint hagytam, amint láthatod, de nem tuningoltam úgy fel, ahogy azt például ez az Xda-Developers topik megteszi:
Amenyniben elég csak a mérés, nem is kell a képeken látható UI változat, elég a Basic verzió:
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése