A
Samsung Galaxy S okostelefon hazai felhasználói tűkön ülve várják az Android 2.2 operációs rendszer frissítésének megjelenését. Maga a gyártó a többi országban is késett, így nem csoda, ha Kelet-Európa még nem élvezheti hivatalosan a hivatalost. Bár aki már akarta, a Samsung hazai szervize által is használt Odin szoftverrel rég feltette a neki tetsző gyári ROM változatot. Azonban ami miatt a bejegyzést írom, az egy levélváltás, amit az egyik felhasználó ejtett meg a hazai support-tal. Ezek szerint
- A Samsung által kiadott Kies szoftverrel történő frissítés miatti hiba garanciavesztéssel jár.
- Nem lesz a Kies-en át frissíthető hazánkban az SGS készülék Android 2.2-re.
- Majd be kell menni egy szervizbe, ha megjelenik a frissítés.
Hogy ezt hogy hozták össze? Mi ez az oltári nagy baromság? Miért nem fogadja el a hazai szerviz a nem a szervizükben végrehajtott, gyári szoftverrel végrehajtott frissítést? Ha mégsem így van, miért nyilatkoznak ilyeneket?
Itt a teljes levélváltás:
Had idézzek a Macskafogó rajzfilmből:
- Mr. Tájfel: Mi ez a hülyeség?
- Milo von Schwartz: Ez most az új hullám!
- Mr. Tájfel: Maga átver engem, ezek patkányok!
- Milo von Schwartz: Ó, csak nem fajgyűlölő Mr. Tájfel? És ha patkányok mit tesz az? Az eredmény garantált, a költség ugyanannyi...
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése