Az említett Nagykanizsai megtekintést azért közzé teszem:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhueoi2JP1aZpZRvkd63fyJTFnk30GjLeAbDnlXG0U2FeQ5u6n3w1Nmda9Xi-EE4PhyphenhyphenVagWmNt-SXENjAJe8ruew0HZ8gY0ujMGfy5TyIlOMJduB8RPw3X74lxEDerdsugSqxWkga7SYnS/s400/20071205_AM_1.jpg)
Az Aeromap bejárt útvonala a valós lehajtókkal.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjPX97HWEpzVrPok-D6PSCpKWlIS6BhwNLW7ZGKtwE5RwGnY6vNsZxkBA_5VwfZBs_Y9HB_ZzY-51VUFv1NwPEhyYxyhctm1iIJ38Vej_qVcrXqK7oiEs3Qaja2CppUcNksJo-AIsAEfp4L/s400/20071205_iGO_1.jpg)
Az iGO-ban megtalálható Top-Map, mintha rutinból rajzoltak volna.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi02de1GWc-oExdqX6b_J6AmnCqn4RTesoJ2XRjK1NAfhb2tCEsz5UGsVUZWibReHTKXNYCx7nJ42sJJzrBe2ICrSRyv1QbuAPwMe-PE_ci45Vhrc30viof38AurYyM2aZR2B_cjOFQ94ju/s400/20071205_AM_2.jpg)
Balra az Aeromap íves felüljárója (állítólag minden felüljáró íves).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMOOlmgaFlqWH_sBSUzkKX4RoJ5OM6GGjySNrsKDfm5hPqMFqXnzw1dTZA8hRu0OkiJy0ESh-7UuhkGsLdh8MNwQmoenQngMcwtDtUVm4t22CRHaQrZDEcfOk9b9sqiE5o6AinFHZd-_gH/s400/20071205_iGO_2.jpg)
Jobbra az iGO féle Top-Map térkép directdraw behúzása.
(Ne zavarjon meg senkit az utcanév eltérés,
mert más a neve az északi és déli szakasznak.)
Mindegyik a legutóbbi térképfrissítések állapotait tükrözi.
Egyik sem vág földhöz, meg nem is kommentálnám, és nem szeretném azt sugallni, hogy az AM behozta az iGO-t! Inkább csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a térkép készítés egy külön szakma, és elvárásaink lehetnek vele, azonban soha nem lesz tökéletes a kapott végeredmény.
Miért? Erről egy sales-es vicc jut eszembe: "Uram! Kettőt választhat az alábbiakból: olcsón, jót, gyorsan." :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése