Azonban a klíma sem jobb. Pontosabban mikor a felhasználó a szellőzőrács elé teszi a kütyüt, és hagyja, hogy az amúgy forró levegőről az autóba tett masinára lecsapódhasson a pára. A klíma dolgozik ezerrel, rásegít a belső keringtetés bekapcsolásával, mely növeli a páratartalmat a levegőben. Jó esetben csak egy fél év elteltével kezd el látszani, hogy itt-ott rozsdásak a csavarok a gép fenekén. A rosszabbik eset, mikor a készülékben lecsapódó pára elkezd a kosszal keveredni. A legdurvább, mikor vízpára kerül a PDA kijelzője mögé. Annak annyi meg egy bambi.
Szóval, csak óvatosan ezekkel a nagy hőmérséklet-változásokkal! Nem természetes még egy gépnek sem! A gépjárműbe szerelt klímáról egész hasznos kis írást találhatunk a vezess.hu oldalán.
Visszatérve az elejére; érdemes odafigyelni a masináinkra!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése