2009. október 26.

Több millió dolláros HTC reklámhadjárat

A HTC telefon már nem a geek-ek kiváltsága; ezt kívánja megerősíteni a gyártó egy több millió dolláros reklámkampánnyal. A tajvani cég ha jól időzített, a karácsonyi hajrában a legismertebb márkák közé tolja be magát, mint a Nokia vagy az Apple, és a top 10 listán is szép helyet fog elfoglalni.



Az alábbi videókban amúgy nem Window Mobile alapú PDA-kat, hanem életérzést mutatnak. Néhol ugyan előbukkan 1-1 felhasználói interfész, azonban az is Android alapú, melyben elég sokat fektetett a gyártó, hogy kitörjön a WinMo csökkenő részesedésű piacáról. A HTC akkor kezdte meg az irányváltást, mikor az Apple iPhone megjelenésekor piacra dobta első HTC Touch alapú modelljét. Azóta egyre jobban figyelnek a fejlesztők az egyedi, könnyen kezelhető felületre és az igényes kivitelre. Lássuk a kampány részeként elkészített és közzétett reklámvideókat!





A gyártó videócsatornája: